مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به طرح مهدوی و برکات آن برای نیازمندان گفت: تا کنون ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    مجید الهی راد با بیان اینکه امسال برای کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا طرح هم‌سفره (اطعام مهدوی) پیگیری می‌شود، اظهار داشت: این طرح جهت اطعام و توزیع غذای گرم در مناطق محروم و روستایی بوده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم توسط آشپزخانه‌های مهدوی استان طبخ و بین نیازمندان توزیع‌شده است تصریح کرد: ارزش ریالی این تعداد غذای طبخ شده حدود یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان بوده است.

الهی راد با اشاره به فعالیت ۳۴ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی و همکاری ۱۳۰۰ نفر نیروی جهادی و داوطلب در این آشپزخانه‌ها یادآور شد: از مجموع غذا‌های طبخ شده تاکنون حدود ۲۵ هزار پرس بین نیازمندان و بیش از ۹۵ هزار پرس آن نیز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع‌شده است.

او با تأکید بر اینکه توزیع غذا نیز با رعایت مسائل بهداشتی بوده است، خاطرنشان کرد: هرساله طرح «افطاری ساده» توسط این نهاد اجرا می‌شد که امسال در گامی جدید این طرح در قالب اطعام مهدوی با رویکرد تهیه غذای گرم برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.