مدیر عامل شرکت سیمرغ داروی عطار گفت: استفاده از شربت های گیاهی علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، می تواند در پیشگیری ازکرونا موثر واقع شود.

دکتر علی نقی شوشتری داروساز و مدیرعامل شرکت سیمرغ داروی عطار در نیشابور در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: استفاده از شربت‌های گیاهی به جهت علمی و آکادمیک بودن آن در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری کرونا مفیدو موثر است.

او افزود: این شرکت که فعالیت ضد کرونایی خود را ار اوائل اسفندماه شروع کرده است بالغ بر ۳۰۰ نفر در این شرائط کرونایی و کسادی بازار، اشتغال زایی داشته است.

از معرفی شرکتی دانش بنیان تا تاثیر شگفت داروهای گیاهی آن
مدیرعامل شرکت سیمرغ داروی عطار در نیشابور ادامه داد: در مرحله فاز توسعه این طرح‌های ضد کرونایی، بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغال زایی خواهیم داشت.

شوشتری بیان کرد: محصولات این شرکت محلول ضد عفونی و ژل ضد عفونی و دو شربت جهت پیشگیری از کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌باشد.

از معرفی شرکتی دانش بنیان تا تاثیر شگفت داروهای گیاهی آن
او تصریح کرد: محلول ضد عفونی که از ترکیب سه نوع ماده ضد عفونی تشکیل شده که بر طبق یافته‌ها ۸۰ درصد موثر برای کرونا بوده است تاکنون از این محلول ضد عفونی ۲۰۰ هزار تولید و از ژل ضد عفونی ۱۰۰ هزار تولید و عرضه در بازار داخلی داشتیم.

مدیر عامل شرکت سیمرغ داروی عطار تاکید کرد: خصوصیت مهم این محلول و ژل‌های ضد عفونی خاصیت نرم کنندگی آن است به طوری که پس از استفاده از این مواد ضد عفونی دیگر نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده و یا نرم کننده نیست.


از معرفی شرکتی دانش بنیان تا تاثیر شگفت داروهای گیاهی آن
شوشتری بیان کرد: از دیگر محصولات ضد کرونایی این شرکت، تولید دارو‌ها بر پایه گیاهی با تاثیر گذاری بالا است شربت سیموویرال و شربت ایموسیم از این نوع، تولیدات هستند.

شربت سیمو ویرال:
از معرفی شرکتی دانش بنیان تا تاثیر شگفت داروهای گیاهی آن
این شربت بر پایه گیاهی است و شامل ۸ گیاه مفید و موثر برای افزایش سیستم ایمنی بدن و همچنین خاصیت ضد ویروسی است. این شربت اثر بخشی بسیار بالایی در درمان بیماری آنفولانزا داشته است و همچنین افرادی که به عنوان پیشگیری از این شربت استفاده کردند موردی ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

از این شربت، بالغ بر ۱۶۰ هزار تولید داشتیم که در کشور توزیع شده است.

شربت ایموسیم:

این شربت بر پایه گیاهی از چند گیاه مفید در تقویت سیستم ایمنی بدن تولید شده است که در مقابل ویروس و باکتری مقاومت بدن را بالا می‌برد، از شربت ایموسیم بالغ بر ۱۲۰ هزار تولید داشتیم که در کشور عرضه و توزیع شده است.


از معرفی شرکتی دانش بنیان تا تاثیر شگفت داروهای گیاهی آن
او تصریح کرد: از معدود شرکت‌هایی هستیم که همه‌ی سهامداران آن داروساز هستند همین عامل در کنار علمی و آکادمیک بودن تولیدات پزشکی، باعث شد سهم خوبی در بازار رقابت با دارو‌های خارجی، داشته باشیم.

این داروساز تاکید کرد: تاکنون در زمینه دارو‌های گیاهی و مکمل‌های دارویی ۷۰ داروی تولیدی داشتیم و در فاز توسعه ۵۰ تولید دارویی دیگر در مرحله پروانه ساخت هستیم.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.