یوتیوب برای مدتی از دسترس کاربران خارج شد

کاربران یوتیوب در آمریکای شمالی و اروپا از عدم امکان دسترسی به محتوا در این سایت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته کاربران یوتیوب در بعضی از نقاط جهان، از قطعی این سایت پخش فیلم آنلاین خبر دادند. به محض بروز این اتفاق کاربران به توئیتر هجوم آورده و تجربه خود از قطعی سایت محبوب یوتیوب را به اشتراک گذاشتند. آن‌ها این کار را برای گرفتن پاسخی درست از توسعه‌دهندگان این سایت انجام دادند.

پست‌های کاربران در رابطه با قطعی یوتیوب

یکی از کاربران در توئیت خود نوشت: "سلام یوتیوب. کانال من به دلایلی از بین رفته است. " کاربر دیگری گفت: "هیچ ویدئویی در صفحه من نمایش داده نمی‌شود و استودیوی سازندگان غیرفعال است. دلیل این مسئله چیست؟ "

زمان و مکان بروز قطعی موقت یوتیوب

به نظر می‌رسد این قطعی  موقت، حدود ساعت ۴ بعد از ظهر آغاز و ۳۰ دقیقه بعد برطرف شده است. این مشکل بعضی کاربران آمریکا، اروپای غربی و بخش‌هایی از استرالیا را تحت تأثیر قرار داد.

یوتیوب محبوب‌ترین پلتفرم ویدیویی در جهان است که در ایام شیوع ویروس کرونا از گذشته نیز پرطرفدارتر شده است. مردم اکنون کمتر از گذشته از خانه‌های خود خارج می‌شوند و به همین دلیل زمان بیشتری برای گشتن در سایت‌ها و دیدن فیلم‌های آنلاین دارند.

یوتیوب برای مدتی از دسترس کاربران خارج شد

دلیل احتمالی قطعی موقت یوتیوب

تاکنون حدس‌های مختلفی از سوی کاربران برای قطعی یوتیوب زده شده است. حتی بعضی می‌گویند این اتفاق به دلیل افزایش کاربران روزانه این سایت در ایام شیوع ویروس کرونا رخ داده است. اما هنوز هیچ دلیل رسمی از سوی یوتیوب اعلام نشده و تنها پستی که از حساب کاربری این سایت در توئیتر منتشر شده، خبر رفع این اشکال را اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: پایان ارز دیجیتال تلگرام/ آمریکا هم به خواسته پاول دورف تن نداد


یوتیوب ساعت ۵ بعد از ظهر گفت که این قطعی موقت بعد از حدود ۲۰ دقیقه برطرف شده است. یوتیوب در توئیتی گفت: "اگر در یوتیوب پیام‌های خطا برای شما ارسال می‌شود، اکنون این مشکل برطرف شده است. " این قطعی حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامید و بخش‌های خانه، اشتراک‌ها، جستجو و موارد دیگر را تحت تاثیر قرار دارد. از صبر و شکیبایی شما و همه گزارش‌های ارسالی سپاسگزاریم! "

یوتیوب برای مدتی از دسترس کاربران خارج شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار