عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن نمی‌تواند به تحریم‌ها اضافه کند چون دیگر تحریمی باقی نمانده که اعمال نکرده باشد، سناریوی تحریم نخ‌نما شده است.

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌های مقامات آمریکا در خصوص لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران اظهار کرد: ما از دشمنان توقعی جز این نداریم که جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند، این کار جدیدی است و آنها هم به کار جدیدی دست نزدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دشمنان ما ۱۰۰ سال است با ما این گونه رفتار کردند و هیچ وقت هم تحریم‌ها را رها نکردند، ادامه داد: دشمنان تا امروز هیچ راهی جز تحریم نداشتند و اگر روزی دیدید که قصد تقویت دارند بدانید که روز عزای ما فرا رسیده است؛ چرا که تایید و تقویت آنها هیچ وقت فایده نداشته است.

او در واکنش به این موضوع که آمریکایی‌ها گفته‌اند در صورت لغو تحریم‌های تسلیحاتی سایر تحریم‌های شورای امنیت را باز می‌گردانند، تصریح کرد: آنها چنین قدرتی ندارند و فقط حرف می‌زنند، دشمن نه می‌تواند به تحریم‌ها اضافه کند چون دیگر تحریمی باقی نمانده که اعمال نکرده باشد و نه از تحریم‌ها کم می‌کند؛ چرا که دیگر سناریوی تحریم نخ‌نما شده است.

آیت‌الله ممدوحی با بیان این که دشمن تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و این یک دروغ بزرگ است، خاطر نشان کرد: ما نسبت به وعده‌های دشمنان به خصوص آمریکای جنایتکار هیچ ترتیب اثری نخواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
تحریم مثل اینه که به یه نفر آب سرد بپاشی.
آمریکا با این کار بیشتر کمک میکند تا استقلال کشور روز به روز بیشتر بشود!

دیگر نیازی به رعایت برجام نداریم, نقطه ضعف هایمان برایمان مشخص میشود و آنها را تقویت میکنیم, و روز به روز به علم و
پیشرفت کشور اضافه میشود.

تنها ضربه به آمریکا و همپیمان هایش وارد میشود که در تاریخ به دلیل نادیده گرفتن حقوق بشر (تضعیف و جلوگیری از کمک رسانی انسان دوستانه در حین همه گیری کوید.) ثبت میشوند.

حالا هم به این اشتباهشون پی بردن ولی دیگه دیره همانطور که آقای ممدوحی گفتن.
آخرین اخبار