سومین قسمت از فرانچایز استراتژی نقش آفرینی Crusader Kings اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Crusader Kings III در واقع قسمت سوم یک بازی نقش آفرینی است که ماجرایی را در قرون وسطی تعریف می‌کند. گیمر‌ها در آن یک سلسله از حاکمان را کنترل کرده و سعی می‌کنند با وجود موانع مختلف پادشاهی خود را ادامه دهند.

هشت سال از عرضه اولیه Crusader Kings II می‌گذرد و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۵ بسته الحاقی برای این عنوان منتشر شده است. طبق گفته یکی از سایت‌های خبری بازی‌های ویدئویی، Crusader Kings III قرار است حتی در این فرمول استراتژی عمیق‌تر عمل کند و امکانات جدیدتری را نیز ارائه دهد. این در حالی است که هدف نسخه جدید این بازی آسان‌تر شدن آن برای افراد تازه وارد است که اخیرا با آن آشنا شده‌اند.


بیشتر بخوانید


صفحه نقشه بازی Crusader Kings 3

زمان عرضه عنوان Crusader Kings III

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای بازی‌های ویدئویی، قرار است سومین قسمت از فرنچایز Crusader Kings در تاریخ ۱ سپتامبر برای رایانه شخصی منتشر شود. عنوان Crusader Kings III به بازیکنان این توانایی را می‌دهد که در نقش هر نجیب‌زاده‌ای بازی کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به حاکمان ایسلند، هند، فنلاند و آفریقای مرکزی اشاره کرد.

داستان این بازی در طول پنج قرن انجام می‌شود. هر کدام از بازیکنان کنترل و تعامل با شخصیت منحصر به فرد خود را دارند، این مسئله بر وقایع و اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد تأثیر می‌گذارد. اتفاقاتی که در این عنوان رخ می‌دهد، از وقایع واقعی تاریخ الهام گرفته شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به جنگ‌های مقدس، شورش دهقانان و جنگ‌های واقعی که در تاریخ وجود داشته‌اند اشاره کرد.

در این بازی همچنین سبک‌های جدید، مهارت‌ها، پرتره‌های سه بعدی، مکانیک استرس جدید، رهبران مذهبی و توانایی تأثیرگذاری روی کد ژنتیکی نسل‌های آینده معرفی خواهد شد. عنوان Crusader Kings III با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای پیش‌سفارش در رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در فروشگاه پارادوکس در دسترس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام امکان فارسی سازی یا فارسی کردن این بازی هست راهنمایی بفرمایید.با تشکر
آخرین اخبار