۲۹۰ واحد مسکونی محرومان در استان مرکزی که در سیلاب بهاره پارسال تخریب شده بود بازسازی شد و به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری و بازسازی ۲۹۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیلاب در استان مرکزی امید محترمی، مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از بازسازی ۲۹۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیلاب در استان مرکزی خبر داد و گفت: در اراک ۱۵۰ واحد مسکونی بازسازی شده است و بقیه واحدها در دیگر شهرستان‌های استان مرکزی ساخته و تحویل شده اند.

محترمی افزود: سهم سپاه پاسداران از بازسازی ۵۵۰ واحد مسکونی تخریب شده استان مرکزی از سیلاب بهار پارسال، ۲۹۰ واحد بود که این تعهد کامل شده و واحد‌ها در اختیار واجدان شرایط قرار گرفته است.

او بیان کرد: هزینه ساخت هر واحد مسکونی حدود ۹۵۰ میلیون ریال است که ۴۰۰ میلیون ریال آن به‌صورت تسهیلات کم‌بهره و ۲۰۰ میلیون ریال به‌عنوان تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بقیه از محل منابع سپاه روح‌الله و خیران تامین شد.

محترمی اظهار داشت: ۱۴ هزار جهادگر بسیجی از ابتدای طرح ساخت خانه‌های محرومان تخریب شده از سیلاب بهار پارسال در قالب ۱۵۰ گروه جهادی به‌صورت رایگان مشارکت داشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزیدر پایان گفت: عملیات فنی از قبیل اسکلت‌بندی، جوشکاری و بتن‌ریزی این واحد‌های مسکونی از سوی بسیجیان واحد‌های تولیدی هپکو، ماشین‌سازی و آذرآب اراک و بقیه امور از سوی جهادگران عادی انجام شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.