بانوان روستا‌های بخش رخ مانند دوران دفاع مقدس در یک اقدام جهادی، بیست هزار ماسک مورد نیاز اهالی روستا‌های منطقه رخ را تولید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   فاطمه واخری نماینده کارگاه‌های دوخت ماسک در بخش رخ با اشاره به اهمیت و ضرورت همکاری همگانی برای شکست ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و افزایش تقاضای ماسک و کمبود عرضه، امروز هرکس با هر وسیله‌ای که می‌تواند باید سهمی در مبارزه با ویروس کرونا داشته باشد تا دست در دست هم کشور عزیزمان را از این بیماری منحوس پاک کنیم.


او افزود: از این رو بانوان جهادگر روستا‌های نسر، سربالا، جوادیه، نظامیه، حشمت آباد، نوری، قجاق، شور حصار و اسد آباد، همپای خیل عظیمی از هم وطنان خویش به همت و همکاری بنیاد برکت اقدام به دوخت ماسک مورد نیاز مردم کردند.

نماینده کارگاه‌های دوخت ماسک در تشریح این اقدامات ادامه داد: با توجه به کمبود ماسک در منطقه تصمیم گرفتیم بعد از تامین هزینه‌های مورد نیاز و مواد اولیه توسط ستاد اجرایی فرامین امام (ره)،  بنیاد احسان به مقدار نیاز منطقه خود تعدادی ماسک بهداشتی و با کیفیت تهیه کنیم تا با پخش آن در میان مردم از شیوع سریع بیماری جلوگیری نماییم.

واخری بیان کرد: ماسک‌های تولید شده به صورت رایگان در میان مردم توزیع شد و در تهیه و تولید این ماسک‌ها تعداد ۳۰ نفر از بانوان منطقه رخ شرکت داشتند.

انتهای پیام/ ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.