شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان به هزار و ۵۸۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان به هزار و ۵۸۹ نفر افزایش یافت.

فرشیدی افزود:با ابتلای ۷۹ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به هزار و ۵۸۹ نفر افزایش یافت که  از مبتلایان جدید، ۶۹ نفر در بندرعباس، ۳ نفر میناب، ۲ نفر در رودان و در قشم، بندر خمیر، بستک، حاجی آباد و بشاگرد نیز هرکدام یک مورد ثبت شده است.

او گفت: ۷۹ مثبت جدید از ۴۳۱ تست کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته بدست آمده است که اکنون در شهرستان بندرعباس هزار و ۲۰۴ بیمار مبتلا به کرونا، در میناب ۱۳۷، کیش ۵۴، قشم ۵۲، حاجی آباد ۴۹، بندرلنگه ۳۲، رودان ۲۳، پارسیان ۱۳، بندرخمیر ۱۰، جاسک ۵، سیریک یک و در بشاگرد نیز یک مورد بیمار مبتلا به کرونا وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: علت اصلی افزایش بیماری کرونا به ویژه در بندرعباس، حجم بالای جمعیت و رعایت نکردن فاصله فیزیکی در مکان‌های شلوغ است و تاکنون در بوموسی مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده است.

دکتر فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته موراد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه ۶ مورد افزایش یافته و این شمار به ۲۸ نفر رسیده است و اکنون نیز هزار و ۸۲ نفر در قرنطینه هستند.

او گفت: موارد فوت بر اثر کرونا تغییری نداشته و همان ۳۰ نفر است و تاکنون از ۱۰هزار و ۴۵۴ نفر در استان تست کووید۱۹ گرفته شده است.

فرشیدی هشدار داد در صورتی که روند ابتلا به کرونا به این شکل ادامه یابد مردم در انتظار اعمال محدودیت‌های مسافرت و همچنین اعمال قرنطینه‌های سختگیرانه باشند.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.