موزه ها و اماکن تاریخی استان اصفهان به جز کاشان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اعلام بازگشایی اماکن تاریخی استان در نشست ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی اعم از بهداشت محیط و گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن تاریخی و موزه‌ها با نهایت دقت اجرا می‌شود.

فریدون اللهیاری با بیان اینکه حضور گردشگران در اماکن تاریخی و موزه‌ها زمان بندی و ظرفیتی برای بازدید کنندگان تعیین شده افزود: گردشگران با تجهیزات بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی می‌توانند از بنا‌های تاریخی و موزه‌های اصفهان بازدید کنند.

او گفت: گردشگران از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و یا سامانه الکترونیکی ورودی بنا‌های تاریخی بلیت خریداری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه فعلاً شهرستان کاشان بنا به شرایط ویژه‌ای که دارد مشمول بازگشایی اماکن تاریخی و موزه‌ها نیست، گفت: ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کاشان و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان دستورالعمل‌های بهداشتی اداره کل میراث فرهنگی را بررسی کرده و متعاقباً تصمیم گیری‌های لازم اتخاد خواهد شد.

الهیاری افزود: موزه‌های خصوصی هم با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده می‌توانند به پذیرش گردشگر و بازدید کننده اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار