یک فروند هواپیمای سی - ۱۳۰ در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز اورهال شد

یک فروند هواپیمای سی - ۱۳۰ توسط متخصصین فنی پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد و به ناوگان هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با اعلام این خبر اظهار کرد: به همت متخصصین و کارشناسان زبده و متدین پایگاه هوایی شهید دوران یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ که به مدت ۴ سال زمین گیر شده بود، پس از صرف حدود ۲۵ هزار نفرساعت بازآماد شد و به ناوگان نیروی الهی هوایی پیوست.

او ادامه داد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه در سال‌های گذشته به خصوص در بخش نظامی، این اقدام یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مبارزه با تحریم‌های نظامی و همچنین اثبات اقتدار داخلی در سایه فرماندهی کل قوا محسوب می‌شود.

فرمانده پایگاه شهید دوران در پایان این مراسم ضمن خدا قوت به کارکنان زحمت کش بخش بازآماد، برای آن‌ها آرزوی سلامتی کرد و انجام چنین کار‌های ارزشمندی را در شرایط کنونی کشور، جهاد توصیف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غباس گودرزی
۱۳:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ضمن خدا قوت به مدافعان کشور با توجه به تحریم ها . به نظر بنده چنانچه بجای اورهال کردن هواپیما های فرسوده ، ساخت تجهیزات جدیدی که نیاز به 130 را حذف نماید کنید بهتر است چون همانطور که مهندسین مکانیک می دانند هر جسمی مخصوصا فلزی طول عمر معینی دارد و سپس بخودی خود دچار گسستگی مولکولی قرار می گیرد یعنی پیوستگی آن کاهش پیدا کرده و نا گاه متلاشی می شود . نمونه آن چندین سال پیش در سقوط پل روسیه نمایان شد و کارشناسان علت را گسستگی مولکولی مطرح نمودند لذا باید بجای صرف وقت و ناایمن بودن این تجهیزات فکر ساخت تجهیزات جایگزین باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
این هواپیما هنوز در بیش از 40 کشور استفاده می شه . پس اورهال اون و استفاده ازش به خصوص برای ما منطقی به نظر میاد .
شاید ایران 140 می تونست پیشرفت خوبی تو ساخت هواپیما باشه و با استفاده از دانش اون مدل های مختلفی ساخته بشه ولی سرنوشتش نا معلومه .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۵۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا بیامرزه شهید عباس دوران
Germany
امید
۱۶:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
اورهال کردن خیلی خوبه ولی ساختن بهتر ! بسازیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
پول و برنامه می خواد ، البته تهیه برنامه از تهیه پول مشکل تره
آخرین اخبار