رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۵۳ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و انتقال مواد مخدر مشخص شد فردی در امر حمل و انتقال مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر قاچاقچی شرق کشور تهیه کرده و و پس از انتقال آن به منزل خود واقع در شهرستان بم، قصد انتقال آن را به مرکز کشور از جمله استان البرز دارد.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مخفیگاه متهم در شهرستان بم شناسایی و بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد که ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان البرز به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز  گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

او در پایان افزود: پلیس در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ شب و روز نمی‌شناسد و با تلاش‌های شبانه روزی ماموران، کشفیات خوبی رقم خورده و از ورود مواد مخدر به استان البرز پیشگیری می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.