فرماندار بوشهر گفت: با همدلی مردم و مسئولان، اجرای تصمیم‌های به موقع و ملزم شدن به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از پیک بیماری کرونا عبور کردیم.

بیماری کرونابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در نشست شورای سلامت شهرستان بوشهر بیان کرد: به اینکه با پیدایش ویروس کرونا در استان آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم، ولی فقیه در استان و استاندار محترم استان بوشهر با وحدت و همراهی خیلی خوب و همه اعضای شورای تامین ومدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم به طور خاص و اصناف درسطح استان تصمیمات خوبی گرفته شد.

او یادآور شد: با تصمیم گیری به موقع مسئولان و همراهی مردم امروز این استان در کنترل و مدیریت بیماری کرونا در کشور پیشرو است.

فرماندار بوشهر افزود: با همدلی، وحدت مردم و مسئولان و اجرای تصمیم‌های به موقع از جمله تعطیلی مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، اصناف و ملزم شدن به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از پیک بیماری عبور کردیم.

جمشیدی عنوان کرد: استان بوشهر در پیش بینی‌ها باتوجه به موقعیت و وجود پارس جنوبی، نیروگاه اتمی و پایانه نفتی خارگ و حجم تردد‌ها از  استان‌های پرخطر بود، اما با انجام کار‌های پیشگیرانه، صبر، تحمل و همراهی مردم با مسئولان امروز در جدول جزو استان‌های پایانی قرار دارد.

او گفت: با وجود انجام کار‌های شبانه‌روزی مسئولان در همه بخش‌ها، اما در فضای مجازی و افکار عمومی محافلی نقد‌های غیر منصفانه‌ای انجام می‌دهند و همدلی، هم‌افزایی، هم‌گرایی، اتحاد و انسجامی که در استان برای مدیریت ویروس کرونا اتفاق افتاد را مورد بی‌مهری  و کم لطفی قرار می‌دهند.

فرماندار بوشهر ادامه داد: شاید این اشکال در اطلاع رسانی به موقع و فعال ما مسئولان است.

جمشیدی ادامه داد: آئین‌های شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان براساس دستورالعمل‌های بهداشتی با رعایت اصل یک چهارم برگزار شود و به طور یقین مردم همانند گذشته در اجرای این دستورالعمل نیز مسئولان را همراهی می‌کنند.

او با اشاره به افزایش سرعت بیماریابی در بوشهر گفت: براساس نظر کارشناسان تا زمان کشف و تولید واکسن کرونا باید با این بیماری براساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زندگی کرد البته نباید به گونه‌ای رفتار کرد که مردم احساس کنند شرایط عادی است.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: کار‌های بزرگی در استان بوشهر در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام شده که باید قدر آن‌ها را دانست در غیر این‌ صورت وضعیت این استان خیلی سخت‌تر از سایر استان‌های دیگر می‌شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بیماری کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.