فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهربابک از واگذاری ۱۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا استایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستانواگذاری ۱۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در شهربابک شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از واگذاری ۱۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان شهربابک خبر داد و گفت: علاوه بر این ۱۲ واحد، دو واحد مسکونی دیگر نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و به زودی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکونی، ۵۰ متر مربع است، بیان کرد: این واحد‌های مسکونی در مناطق جوزم، برفه، حصاروییه، حیدرآباد، گلاب، مهرآباد، استبرق، اشکور، آبدر و رباط ساخته شده اند.

سرهنگ استایی هزینه ساخت هر یک از این واحد‌های مسکونی را حدودا ۸۰ میلیون تومان ارزیابی کرد و گفت: هزینه ساخت این واحد‌ها از محل اعتبارات سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک‌های خیران تامین شده است.

او با بیان اینکه ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان به همت نیرو‌های جهادی، تقریبا ۱۸ ماه انجام شد، تصریح کرد: شهرستان شهربابک در زمینه پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رتبه اول را در استان کرمان دارد.

انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار