مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش سوزی یک چادر عشایری موجب سوختگی و مصدوم شدن سه نفر از ساکنین این چادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اشاره به آتش سوزی چادر عشایری که سه مصدوم سوختگی برجای گذاشت، گفت: بامداد امروز آتش سوزی یک چادر عشایری در نزدیکی پمپ بنزین صحرانورد این شهرستان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

آتش سوزی چادر عشایری، سه مصدوم برجای گذاشت
او افزود: با اعلام این آتش سوزی بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۵ به محل اعزام شدند و فورا آتش را با استفاده از آب خاموش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ادامه داد: این آتش سوزی زمانی رخ داد که اعضای خانواده ۴ نفری چادر نشین در خواب بودند و بنا بر گفته‌های اهالی، احتمالا آتش سوزی عمدی و خارج از چادر توسط فرد یا افراد ناشناس صورت گرفته که متاسفانه موجب سوختگی و آسیب دیدن ۳ نفر از ساکنین شامل یک مرد و دو زن شده بود.
 
آتش سوزی چادر عشایری، سه مصدوم برجای گذاشت
حسینی بیان کرد: با رسیدن آمبولانس، مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

او تصریح کرد: علاوه بر چادر، لوازم زندگی داخل آن نیز سوخته بود و همچنین یک دستگاه موتور سیکلت هم که در مجاورت چادر بود آتش گرفته بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تاکید کرد: علت اصلی حادثه و عامل احتمالی خارجی آن توسط کارشناسان آتش نشانی و پلیس در دست بررسی است.

مصطفی افشارنیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور نیز گفت: دو مصدوم این حادثه که یک خانم و یک آقا بودند، بر اثر شدت آتش سوزی به مشهد اعزام شدند.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.