۲ هزار بسته مواد غذایی بین جامعه هدف نیازمند و کم برخوردار بهزیستی آمل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کبری اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با همت و همدلی خیرین توانستیم ۲ هزار بسته مواد غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، روغن، سویا، حبوبات، خرما، پنیر، رب گوجه  به ارزش ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان را بین جامعه هدف نیازمند و کم برخوردار توزیع کنیم.

او با بیان اینکه جوانان شهرستان آمل به صورت خودجوش اقدام به طبخ افطاری و سحری کردند، افزود: همه شب ۲۰۰ پرس غذا به جامعه هدف  اختصاص پیدا می‌کند که  در مناطق کم‌برخوردار  توزیع می‌شود.

اسفندیاریان گفت:این اداره علاوه بر خدمات کمک معیشتی و بهداشتی به ارائه خدمات روان درمانگری در کنار تیم سلامت اجتماعی نیز می‌پردازند.

او افزود: اداره بهزیستی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله همسرآزاری، کودک‌آزاری و سالمند آزاری که به اصطلاح صدا‌های خاموش در خانواده‌هاست از طریق خط ۱۲۳ است.

اسفندیاریان گفت:شهروندانی که با افزایش شیوع کرونا ویروس دچار اضطراب و استرس شدند با تماس به خط ۱۴۸۰ میتوانند به صورت شبانه روزی از مشاوره با روانشناسان بهرمند شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار