۲۵۹۰ مددجوی بهزیستی مازندران پارسال با حمایت‌های بهزیستی مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران عملکرد حوزه اشتغال بهزیستی استان را در سال ۹۸ موفقیت آمیز اعلام کرد و گفت: روش‌های ایجاد اشتغال جامعه هدف بر اساس اولویت از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی جهت تثبیت اشتغال پایدار می‌باشد.

او اعتبارات قرض الحسنه اشتغال در سال ۹۸ برای مازندران را ۸۰ میلیارد تومن بر شمرد و افزود: ۲۵۹۰ مددجوی بهزیستی مازندران با این اعتبارات مشغول بکار شدند که ۱۲۷۲ شغل برای افراد دارای معلولیت، ۱۱۶۲ شغل در حوزه زنان سرپرست خانوار و ۴۱۲ شغل برای معتادان بهبود یافته ایجاد شد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران ادامه داد: از مجموع اشتغالی که پارسال برای مددجویان استان ایجاد شد سهم اشتغال شهری ۱۶۳۴ و در فضای روستایی ۱۲۱۳ نفر بود.

دکتر گوهردهی جذب ۹۲ درصد از مجموع اعتبارات ۸۰ میلیارد تومانی حوزه اشتغال بهزیستی مازندران را نتیجه حمایت استاندار مازندران دانست و افزود: بیش از ۴ میلیارد تومان حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی نیز پارسال جهت تثبیت و پایداری اشتغال مددجویان جذب و پرداخت شد.


بیشتر بخوانید: ارائه بسته‌های تشویقی در ازای استخدام


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار