۶ مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال پارسال با همکاری حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با بیان ایجاد ۶ مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در مازندران، گفت: این ۶ مرکز نیکوکاری خیران کارآفرین اشتغال در شهرستان‌های (چالوس، عباس آباد، مناطق (۱ و ۲) ساری، سوادکوه و آمل) با همکاری حوزه مشارکت ایجاد شده است.

او افزود:مراکزنیکوکاری خیران کارآفرین اشتغال در سال گذشته با هدف کمک مردم و بهره گیری از ظرفیت خیرین اشتغال به منظور توسعه کمی و کیفی در فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان و سایر اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه همراه با تقویت رشد ایمانی و اعتقادی آنان، ایجاد شده است.

رضایی گفت: تشکیل این مراکز صرفاً برای نظام‌مند کردن ارائه خدمات اشتغال زایی، کارآفرینی و کمک به رفع موانع، مشکلات و تنگنا‌های فضای کسب و کار مددجویان به واسطه‌ی امکانات و توانمندی‌های کارآفرینان نیکوکار با محوریت مرکز نیکوکاری بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با تشریح برخی از زمینه‌های همکاری خیرین کارآفرین و اشتغال افزود: تامین ملزومات موردنیاز کسب و کار، تامین منابع نقدی و اعتباری طرح‌های کسب و کار، کاریابی و مهارت آموزی متناسب با نیاز بازار کار، جذب موسسات و خیران کارآفرین در این مرحله موجب شد تا برای ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری ویژه کارآفرینان اقدام شود.

رضایی با ابراز خرسندی از عملکرد خیرین در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های کمیته امداد در توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت گفت: در سالجاری طبق برنامه از پیش تعیین شده در سایر شهرستان‌ها نیز راه اندازی این مراکز تخصصی دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار