استاندار قزوین :

انبار‌ها سریعا ساماندهی شوند / تاکید بر ذخیره کالا‌های اساسی برای حداقل سه ماه

استاندار قزوین گفت: سازمان صمت برای ساماندهی انبار‌ها سریعا اقدام کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جمالی پور استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: سازمان صمت برای ساماندهی انبار‌ها سریعا اقدام کند چراکه دریافت گزارش از وضعیت موجودی انبار‌ها با نظارت هدفمند می‌تواند به کنترل بازار کمک کند.

جمالی پور اضافه کرد: برای ذخیره سازی گندم و محصولات استراتژیک باید از همین امروز برنامه ریزی شود تا دچار چالش نشویم.

او گفت: هنوز در شهر گران فروشی دیده می‌شود که باید نظارت‌های خود را بیشتر کنیم، چون این وضعیت می‌تواند مردم را بد بین کند و موجب پرخاشگری شود.

استاندار گفت: با برنامه‌ریزی به منظور ذخیره کالا‌های اساسی برای حداقل سه ماه، نباید هیچ دغدغه‌ای در تهیه و توزیع اقلام اساسی داشته باشیم.

جمالی پور اضافه کرد: اگر مشکل ذخیره کالا‌های اساسی ، مواد غذایی و یا گندم را داریم باید با دعوت از بخش خصوصی برای  سرمایه گذاری  در این بخش ، مشکل ذخیره سازی برای حداقل سه ماه  را حل کرد .

استاندار گفت: دستگاه‌های مسئول باید مراقب افزایش بی رویه قیمت‌ها باشند و نگذارند در ایام رمضان التهاب دیگری در بازار ایجاد شود و مردم نگران شوند.

او اظهار داشت: البته در برخورد با متخلف حتماً بر اساس توصیه‌های دینی رفتار کنید و ابتدا تذکر، سپس هشدار و جریمه نقدی و در نهایت با تعطیلی واحد صنفی متخلف را تنبیه کنید تا وضعیت بازار تثبیت و کنترل شود.

استاندار اضافه کرد: اگر مردم جدیت مسئولان را ببینند حتماً همراه شده و قدردانی می‌کنند لذا افزایش تیم‌های گشت و بازرسی را در اولویت قرار دهید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.