مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: رانندگان وانت‌ بارهای بنزینی که پروانه اشتغال از شهرداری‌ها دریافت کنند، می‌توانند از مزایای دریافت سوخت تشویقی استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید طهماسبی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری اصفهان با اشاره به اجرای طرح تشویقی برای وانت بار‌های بنزینی از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار کرد: بر اساس این طرح رانندگان وانت‌های بار‌های بنزینی که پروانه اشتغال از شهرداری‌ها دریافت کنند، می‌توانند از مزایای دریافت سوخت تشویقی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری اصفهان ادامه داد: طرح نحوه تخصیص سوخت به ناوگان بار درون شهری از اسفندماه سال گذشته به شهرداری‌ها ابلاغ شده است و رانندگان می‌توانند با ثبت‌نام از طریق شرکت‌های حمل بار که لیست آن‌ها در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان موجود است، از مزایای تشویقی این طرح بعد از دریافت پروانه اشتغال بهره‌مند شوند.

او افزود: بر اساس این طرح وانت بار‌های بنزینی کم‌مصرف و پرمصرف که به ترتیب سهمیه سوخت پایه آن‌ها ۲۰۰ تا ۳۰۰ لیتر است با دریافت پروانه اشتغال ۱۰۰ تا ۱۵۰ لیتر سوخت مازاد در هر ماه دریافت می‌کنند که این سهمیه مازاد به صورت اعتباری در کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود.

طهماسبی ادامه داد: این سهمیه مازاد در کارت‌های بانکی، تنها از طریق پمپ‌های بنزین و برای خرید سوخت قابل استفاده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری اصفهان با اشاره به اینکه رانندگانی که سهمیه مازاد در کارت‌های آن‌ها شارژ شده می‌توانند برای مشاهده تاریخچه و میزان باقی‌مانده اعتبار خود به سامانه samas.moi.ir مراجعه کنند، گفت: تاکنون در شهر اصفهان بیش از ۶ هزار خودروی بنزینی در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

او تعداد خودرو‌های باری بنزینی شهر اصفهان را حدود ۳۰ هزار خودرو عنوان کرد و افزود: طرح سوخت تشویقی برای رانندگان خودرو‌های باری در قالب طرح جامع مطالعات بار اجرا شده است و یکی دیگر از مزایای در نظر گرفته شده در قالب این طرح برای رانندگان امکان تردد در محدوده ترافیکی زوج و فرد است.

طهماسبی افزود: ۲۴ شرکت حمل و نقل بار در شهر اصفهان زیر نطر سازمان مدیریت حمل و نقل بار فعالیت می‌کنند که رانندگان وانت بار‌ها با مراجعه به سایت www.hamlebar.com و یا تماس با شماره تلفن ۲۳- ۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۰ از آدرس شرکت‌ها مطلع و برای دریافت پروانه اشتغال به آن‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.