مرحله مقدماتی رقابت‌های جام رمضانِ مجازیِ رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال، ژیمناستیک و بازی های بومی و محلی بانوان با معرفی نفرات برتر در کرمان به کار خود پایان داد.

گیتا گرامی، رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام رمضان بانوان استان کرمان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان گفت: با توجه بحران این روز‌های ایران و جهان، تصمیم گرفتیم به منظور پیشگری و مقابله با ویروس کرونا، رقابت‌ها را به صورت مجازی برگزار کنیم.

او افزود: رقابت‌ها با مشارکت هیئت‌های ورزشی از اول ماه رمضان آغاز شده است و همچنان تا انتهای ماه مبارک ادامه دارد.

 

گرامی به شرایط برگزاری رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: بدین منظور، هیئت‌های ورزشی آیین نامه رقابت‌های مجازی خود مبنی بر رده سنی و چالش را ارائه می‌دهند و کار بر اساس آئین نامه صورت می‌پذیرد.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه برای شرکت در رقابت‌های مجازی، شرکت کنندگان از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر هر روز فرصت دارند، کلیپ هایشان را به هیئت مورد نظر برسانند، تصریح کرد: از ساعت ۱۴ تا ۲۰ کلیپ‌ها وارد مرحله‌ی داوری می‌شوند و ساعت ۲۰ سه کلیپ برتر انتخاب و به هر سه جوایزی تعلق می‌گیرد.

 

گرامی با اعلام اینکه سه کلیپ برتر راس ساعت ۲۱ از طریق لایو در پیج اینستاگرام امور ورزش بانوان استان کرمان به آدرس varzesh_banovane_kerman به نمایش در می‌آید، گفت: کلیپی که لایک بیشتری بخورد، رای بیشتری آورده، پس به عنوان نفر برتر وارد مرحله فینال جام قهرمانی می‌شود.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، با اعلام اینکه تاکنون مرحله مقدماتی رقابت‌های مجازی کاراته، والیبال، تنیس روی میز، اسکیت، تکواندو، سنگ نوردی، دو و میدانی، تنیس خاکی، ووشو، بدمینتون، هندبال، تیراندازی و همگانی انجام و نتایج اعلام شده است، افزود: مرحله فینال جام قهرمانی اواخر ماه مبارک رمضان با حضور نفرات برتر همه رشته‌ها برگزار می‌شود، تا برنده‌ی نهایی مشخص شود.


گرامی از برگزاری رقابت‌های رشته‌های فوتبال و فوتسال، ژیمناستیک و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خبر داد و تصریح کرد: نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:

رشته ورزشی فوتبال و فوتسال

چالش روپایی در ۳۰ ثانیه

رده سنی زیر ۱۵ و ۲۳ سال

در پایان نفرات زیر حائز مقام‌های اول تا سوم شدند:

۱. پریناز پورفریدونی با هزار و ۴۸۱ بازدید و ۵۱۰ رأی

۲. زکیه دامنه با هزار و ۸ بازدید و ۲۲۸ رأی

۳. زهره عرفانی با ۸۲۶ بازدید و ۱۹۲ رأی

در نهایت پریناز پورفریدونی به مرحله فینال جام قهرمانی راه یافت.

هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی

چالش بازی‌های بومی و محلی در کمتر از یک دقیقه

در پایان تیم زیر حائز مقام‌های اول تا سوم شدند:

۱. شهرستان عنبرآباد با ۴۳۸ رأی

۲. شهرستان بردسیر با ۳۶۶ رأی

۳. شهرستان زرند با ۳۲۷ رأی

در پایان شهرستان عنبرآباد به مرحله فینال جام قهرمانی صعود کرد.

رشته ورزشی ژیمناستیک

چالش بالانس کنار دیوار در کمترین زمان

در پایان نفرات زیر حائز مقام‌های اول تا سوم شدند:

۱. مبینا حسن زاده با هزار و ۴۳۱ بازدید و ۴۷۶ رأی

۲. فاطمه هروی با هزار و ۴۳۸ بازدید و ۴۶۰ رأی

۳. آیدا ابراهیم حسینی با هزار و ۴۷۹ بازدید و ۴۲۳ رأی

در نهایت مبینا حسن زاده راهی مرحله فینال جام قهرمانی شد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار