سرپرست اداره آموزش و توسعه تعاون روستایی خوزستان گفت: ۱۵ تعاونی که در سال ۹۸ در شهرستان‌های مختلف استان غیرفعال شده بودند، فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس مسلمانی سرپرست اداره آموزش و توسعه تعاون روستایی خوزستان گفت: یکی از مواردی که سالیان سال در شبکه تعاون روستایی استان مغفول مانده بود، بحث تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال در این شبکه بود که رویکرد‌های جدید برای تعیین تکلیف شدن تعاونی‌ها شکل گرفت.

او به برگزاری جلسات متعدد در خصوص ۱۵ تعاونی غیرفعال در دستور کار جهت تعیین تکلیف شدن قرار گرفت و اظهار داشت: تعاونی‌های فوق در شهرستان‌های مختلف و به دلایل مختلفی غیرفعال و زیانده شده بودند و اولویت اول ما توانمندسازی و راه اندازی و احیاء آن‌ها بود و مجدد مشغول به فعالیت شدند.

مسلمانی تصریح کرد: امسال هم قطعا با برنامه ریزی‌های مناسب صورت گرفته تصمیم داریم ابتدا به فکر راه اندازی و توانمندسازی تعاونی‌های غیرفعال باشیم و در صورت ناموفق بودن در این زمینه قطعا جهت جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی پس از طی روال مراحل قانونی و تشکیل هیات تسویه نسبت به انحلال آن تعاونی‌ها اقدام لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.