اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان صحنه در سال ۹۹ برگزار شد فرماندار صحنه بر لزوم هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف در خصوص بهبود وضع ترافیک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علیرضا حیدری فرماندار صحنه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسات شورای ترافیک سهولت در رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطرات آن است گفت : بی توجهی به مصوبات این جلسه می‌تواند خطرات جدی برای شهروندان ایجاد کند.

او گفت : شناسایی عوامل دخیل در این زمینه و ارائه طرح‌ها ور اهکاری لازم و اجرای طرح‌هایی که بتواند به بهبود وضعیت کمک موثری نماید ضروری است.

حیدری افزود : کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی، بلوارها، احداث سرعت گیر‌ها، ساماندهی وانت بار‌های سطح شهر و ساماندهی میدان اول شهر از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان می‌باشد و بر همین اساس تقاطع‌های پرتردد شهری شامل: سه راهی مولوی، تقاطع بلوار انقلاب، احداث پارکینگ عمومی مورد مطالعه قرار گیردتا با مصوبه شورای ترافیک شهرستان، اسناد و مدارک لازم برای طی مراحل قانونی به شورای ترافیک استان ارسال شود تا در صورت تایید و تامین اعتبار عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز گردد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.