ملی پوش سابق پرتاب دیسک کشورمان گفت: شرایط به صورتی است که انگیزه‌ای برای بازگشت به دو و میدانی ندارم.

صمیمی: انگیزه ای برای بازگشت به دو و میدانی ندارممحمد صمیمی ملی پوش سابق پرتاب دیسک کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه دوباره به دو و میدانی بازمی گردد یا خیر، اظهار داشت: زمانی مربی و اردو داشتم و هزینه هایم را تقبل می‌کردند، اما اکنون هیچ کدام وجود ندارد به همین علت انگیزه‌ای برای بازگشت به دو و میدانی ندارم. در حال حاضر هزینه ورزشکار حرفه‌ای برای تمرین کردن بدون مربی حدود ۱۰ میلیون تومان است و با وضعیتی که کیهانی رئیس فدراسیون سابق دو و میدانی درست کرد شرایط برای یازگشتم فراهم نیست.  

او ادامه داد: کیهانی رئیس سابق دو و میدانی حقوق ورزشکاران را قطع کرده بود و هر ورزشکاری که مدال می‌گرفت پاداش دریافت می‌کرد به همین علت ما با این موضوع مخالفت کردیم و بیانیه‌ای نوشتیم و کیهانی به خاطر آن بیانیه خیلی از دو و میدانی کاران را از جمله من، برادرم محمود و کاوه را کنار گذاشت. من در لیگ طلایی دو و میدانی نزدیک به ۶۲ متر دیسک را پرتاب کردم، اما کیهانی به سمتم نیامد. به نظرم دو و میدانی به مدیر دلسوز نیاز دارد تا این ورزش به موفقیت دست یابد.   ما در دوومیدانی مبتدی نیستیم و  در این رشته ورزشی از ۵۰ سال قبل مدال داریم و اگر داشته هایمان را نگه می‌داشتیم و استعدادیابی صورت می‌گرفت وضعیت این رشته ورزشی به این صورت نبود.  

صمیمی بیان کرد: من برای گذراندن امورات زندگی ام هر کاری باشد انجام می‌دهم، اما این حق من با ۱۵ سال سابقه ملی پوش بودن نیست.  

ملی پوش سابق دو و میدانی درباره اینکه مسئولان پیگیر وضعیتش هستند، گفت: افشین داوری  قبل از انتخابات دو و میدانی با من تماس گرفت که به دو و میدانی بازگردم، اما من گفتم در صورتی که شرایط مثل گذشته باشد و هزینه اردویم فراهم شود برمی گردم. همچنین اگر کیهانی دوباره رئیس فدراسیون دو و میدانی شود دیگر پایم را در پیست دو و میدانی نمی‌گذارم. در حال حاضر پشتوانه‌ای در دو و میدانی وجود ندارد و وضعیت این رشته ورزشی خوب نیست.  


بیشتر بخوانید: تکاپوی فدراسیون دو و میدانی برای حل مشکل پرتابگران


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار