با اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قصرشیرین توزیع ۲۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد و آسیب پذیر که به دلیل بیماری کرونا متضرر شده اند انجام شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛پاسدار مرادعلی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : ارزش بسته‌های غذایی توزیع شده ۷۵ میلیون تومان است که با حمایت خیران در این شهرستان اجرا شد.

او با تاکید بر اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان ۱ مرحله دیگر از رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود که در این راه نیازمند یاری خیران و کمک‌های مردم نوع دوست هستیم گفت : نیرو‌های سپاه پاسداران از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش موثری در کمک رسانی به مردم و همچنین بیماران و ضدعفونی و گند زدایی خیابان‌ها و معابر داشتند و در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز همواره پیشقدم و تاثیر گذار هستند.

تاتار فرماندار قصرشیرین با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی سپاه وتمامی دستگاه‌های خدمات رسان گفت: سپاه در همه بحران‌ها پیشرو خدمت رسانی به مردم و نظام بوده است.

او افزود: نیرو‌های سپاه در هر شرایطی که مردم نیاز به کمک دارد خدمت گذاری می‌کنند و در زلزله سال‌های گذشته، سیل و دیگر بحران‌ها خط مقدم خدمتگذاری هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.