با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور مراسم بهره برداری از منازل جدید اهالی ساختمان ۶ طبقه برگزارشد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مراسم  بهره برداری از منازل جدید اهالی ساختمان ۶ طبقه امروز از طریق ویدئو کنفرانس با با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد .

این واحدهای مسکونی به ارزش شش میلیارد تومان توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و آماده تحویل شده اند.

حدود ۳۰۰نفر مجموع ساکنان این ساختمان هستند .

ساختمان ۶ طبقه که به دلیل شرایط نامناسب مشکلات متعددی را برای خانواده های ساکن و عموم مردم ایجاد کرده بود در نهایت با اقدام منطقه آزاد اروند تخلیه و با انتقال اهالی این ساختمان به منازل جدید آماده تخریب شد.

شمخانی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند  چند روز گذشته نیز گفت: ۴۸ واحد در مسکن مهر خرمشهر خریداری کرده ایم اما ساکنان این خانه ها ۴۷ خانوار هستند و واحد اضافه در قالب خانه کودک به آموزش و پرورش کودکان اختصاص خواهد یافت.

او افزود: هر واحد از ۴۰ میلیون تومان وام با اقساط ماهانه ۴۰۰ هزار تومان در قالب اقساط بلند مدت بهره مند است و شرایط به گونه ای تسهیل شده که بانک هیچ ضامنی از خانواده ها نگیرد.

آئین افتتاح منازل جدید مسکن مهر که به اهالی ساختمان۶طبقه خرمشهر واگذار شده است،با حضور استاندار خوزستان ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ، فرماندارخرمشهر ، شهردار و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.