کمیته امداد و اداره کل کتابخانه های استان اصفهان به مدت سه سال تفاهم نامه همکاری امضا کردند که بر اساس آن عضویت مددجویان در کتابخانه های سراسر استان رایگان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این خبر، تصریح کرد: این تفاهم نامه به منظور تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی و فراهم نمودن زمینه مطالعه برای آحاد جامعه و به ویژه مددجویان تحت حمایت بین کمیته امداد و اداره کل کتابخانه‌های استان به مدت سه سال شمسی برقرار شد.

او عضویت رایگان مددجویان کمیته امداد استان را از مهمترین خدمات ارائه شده به دنبال عقد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این فراهم کردن امکان عضویت سراسری و استفاده از منابع موجود در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان با عضویت در یکی از کتابخانه‌ها از دیگر خدمات چشمگیری است که به دنبال این تفاهم نامه به مددجویان عرضه خواهد شد.

زارع در ادامه به سایر خدماتی که از مسیر این تفاهم نامه به جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه خواهد شد اشاره کرد و گفت: تهیه و تدارک تور‌های بازدید از کتابخانه ها، برگزاری نشست‌های مشترک به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی و مشاوره اطلاعاتی در زمینه منابع موجود در کتابخانه‌ها از جمله مهمترین آنهاست.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان تلاش برای ارتقای سطح مطالعه مددجویان را هم راستا با سیاست‌های نظام فرهنگی کشور ارزیابی کرد و گفت: این مسئله باعث افزایش آگاهی، شناخت فرصت‌های جدید و افزایش مهارت‌های اجتماعی مددجویان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.