مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و چهارم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: یک دستگاه تراکتور حین کار در زمین کشاورزی در روستای هرائین به دلایل نامعلومی واژگون شد و راننده آن به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ منصوری افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است و متعاقبا اعلام می‌شود.

دستگیری فروشنده طلاجات بدل در بوئین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فروش طلاجات بدل توسط فردی در یکی از واحد‌های صنفی طلافروشی، بلافاصله ماموران این شهرستان، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد فرد مورد نظر قصد فروش طلاجات بدل را بجای اصل دارد.

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی ماموران، اعتراف کرد که طلای بدل را از استان البرز تهیه و قصد فروش آن را به جای طلای اصل در این شهرستان داشته است.

سرهنگ رشید تبار گفت: متهم با تشکیل پرونده و اموال مکشوفه به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۴۰ کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیس قزوین و استان فارس

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ با یک دستگاه وانت نیسان به سمت استان‌های شمالی وغربی مطلع شدند.

سردار حاجیان افزود: ماموران قزوین با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس استان فارس و استقرار ماموران در ورودی شهرستان داراب خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس استان اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو ۴۰ کیلو گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

کشف بیش از ۱۴ کیلو مواد مخدر در قزوین

سرهنگ بیژن خدائی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۴ کیلو و ۳۱۰ گرم تریاک و شیشه از داخل خودرو کشف و راننده را دستگیر کردند.

سرهنگ خدائی افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل سوخت قاچاق

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محوراشتهارد به ۲ دستگاه کامیون تریلر حمل سوخت مشکوک شدند و مدارک رانندگان این دو خودرو را بررسی کردند.

سردار حاجیان افزود: در بررسی مدارک مشخص شد رانندگان فاقد مجوز حمل سوخت هستند.

او اضافه کرد: در بازرسی از کامیون‌ها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

بر ملاشدن ۲۷ فقره سرقت از زبان سارقان در قزوین

رییس پلیس آگاهی استان گفت: در پی افزایش سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان قزوین ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ آرش مرادی افزود: متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی و ادله پلیسی به ۲۷ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

او اضافه کرد: در یک عملیات غافلگیرانه همدستان متهم و یک مالخر دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار