داستان نویس چهارمحال و بختیاری رتبه دوم پنجمین جشنواره خاتم را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سجاد خالقی هنرمند داستان نویس استان رتبه دوم داستان پنجمین جشنواره خاتم را از آن خود کرد.

او افزود: آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره خاتم بدون حضور شرکت کنندگان به صورت پخش زنده در سایت آپارات، صفحه اینستاگرام جشنواره و با حضور اعضای هیئت علمی در دفتر نشر فرهنگ اسلامی برگزار شده است.

شیروانی اضافه کرد: پنجمین جشنواره داستان کوتاه خاتم در سال ۱۳۹۸ با موضوع داستان با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیرۀ حضرت رسول اکرم (ص) با توجه به نیاز‌های مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر فراخوان خود را منتشر کرده است که در سه بخش بزرگ سال، کودک و نوجوان و بخش بین الملل برگزار شده است.

او ادامه داد: ۲۶۲ اثر در بخش بزرگ سال این جشنواره شرکت کرده که در نهایت ۶۵ اثر به بخش نهایی داوری رسیده که سجاد خالقی از بین این ۶۵ اثر با داستان «خداحافظی طولانی» توانست رتبه دوم این جشنواره را از آن خود کند.

شیروانی گفت: محمدرضا سنگری، مجیدقیصری، حمیدرضا شاه آبادی، محسن پرویز، زهرا زواریان داوری آثار بخش بزرگسال پنجمین دوره جشنواره خاتم را به عهده داشته اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار