دومین جشنواره نمایشنامه خوانی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری شامگاه دیشب دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از جشنواره نمایشنامه «زنانی که با گرگ‌ها میدوند» نوشته آرزو ریاحی فارسانی به عنوان رتبه نخست انتخاب شد و جایزه ۲۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر را از آن خود کرد.

او افزود: نمایشنامه «کافور» نوشته سارا اسماعیلی به همراه جایزه ۱۵ میلیون ریالی و لوح تقدیر رتبه دوم این جشنواره را به دست آورد.

شیروانی اضافه کرد: رتبه سوم دومین جشنواره نمایشنامه خوانی حوزه هنری استان را نیز، فرشاد صالحی برای نمایشنامه «تلواته» به همراه جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی کسب کرد.

او ادامه داد: از سوی هیئت داوران از نمایشنامه‌های سه روایت از یک زندگی در وضعیت قرمز نوشته رضا، ولی پور دهکردی، کسپول نوشته سعید شیرزاد و نمایشنامه‌ای از مسلم سلیمانیان مورد تقدیر قرار گرفتند.

شیروانی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به صورت غیر حضوری و آنلاین در فضای مجازی برگزار شد.

او افزود: دومین جایزه نمایشنامه نویسی حوزه هنری با هدف ارج نهادن به هنر نمایشنامه نویسی، معرفی نمایشنامه نویسان خلاق و دست‌یابی به تولیدات نمایشی مطلوب و اثرگذار برگزار شد.

شیروانی اضافه کرد: ۱۷ اثر از نویسندگان استان چهارمحال و بختیاری در این جشنواره با هم به رقابت پرداختند که این آثار را احمدرضا رافعی بروجنی، مهرداد رایانی مخصوص و شهرام احمدزاده داوری کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار