فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق لوازم خودرو با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۱ مرکزی در حین گشت زنی در سطح حوزه یک سارق خودرو را در حین سرقت مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج  افزود: با بیان این که سارق بلافصله پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد، افزود: در ادامه ماموران به تعقیب متهم پرداختند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل ماموران فرد متواری دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد متهم با شناسایی خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت ضبط و باند آن‌ها کرده و لوازم سرقتی را به فردی که دارای فروشگاه لوازم لوکس خودرو بوده می‌فروخت.

او با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه افزود: در بازرسی از فروشگاه نامبرده تعداد ۶۸ دستگاه ضبط و پخش و ۳۶ دستگاه باند سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در بازجویی به عمل آمده از سارق دستگیر شده، متهم به جرم خود مبنی بر ۱۵ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف که در این رابطه پرونده تشکیل و با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

انتهای پیام/ ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشیدی شب گذاشته ۲۳/۱۲/۱۴۰۰ ساعت ۷شب رفتم منزل وخترم در
شهرک کیمته امام خمینی خبابان هنریکم بلاک ۳ ساعت ۱۱شب آمدیم منزل البته اونمو قع متوجه نشدم امروز تاریخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۰ ساعت رفتم در پارگنیک دیم در صندوق سوری پزوپاری دارم دیدیم باز هست دیدیم قفل صنوق عقب متلاشی شده نگاه دیدیم وسایل از دوتا کیسه برنج که پر از آچار وهمه نوع با وسایل مسافرتی همه به سرقت بردن وبه اطلاع پلیس۱۱۰ آمادن وصورت جلسه کردن خواهشمندم لطف از فرمانده عزیز نیروی انتظامی که سارق وسایلم به معرفی کنید به من وسایلم پیدا کنم باتشکر شما عزیزان زحمتکش نیروی انتظامی وفرمانده محترم خداوند شما یاری نگهدار باشه با تشکر حسن قولی شماره تناس ۰۹۱۲۴۶۳۳۴۸۸ آدرس منزل جاده ملارد شهرک ۱۷ شهریور خیابان یکم غربی بلاک ۹ منزل حسن قولی