فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارقان داخل خودرو و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و موتور سیکلت در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پایگاه آگاهی چهار باغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت هویت یکی از سارقان را شناسایی و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در منطقه ملک آباد شهرستان ساوجبلاغ دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در بازجویی‌های کارآگاهان به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو و سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان ساوجبلاغ با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش‌های صورت گرفته، مخفیگاه همدست وی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی قطعات خودرو اعم از باطری، رینگ و لاستیک و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و سارقان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهروندان همواره نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و وسایل نقلیه خود را رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.