سال گذشته اطلاعات ۹۹ درصد از مشترکین برق شهرستان بیجار در سامانه جامع خدمات مشترکین ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر توزیع برق شهرستان بیجار با اشاره به تعداد مشترکین برق این شهرستان گفت:تعداد  ۴۱۱۲۶ مشترک برق این شهرستان در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان استفاده می کنند.

هادی محمدمرادیان افزود:در سال ۱۳۹۸ با احداث ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، تعداد ۸۸۰ فقره انشعاب برق در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و تجاری به همشهریان بیجار واگذار شد.

او با اشاره به طرح ملی قبض سبز بیان کرد: طرح ملی قبض سبز و ثبت اطلاعات ۹۹ درصد از مشترکین شهرستان بیجار در سامانه جامع خدمات مشترکین به منظور ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مشترکین و حفظ محیط زیست در سال ۹۸ با موفقیت اجرا و به بهره برداری رسید.

محمد مرادیان  با اشاره به دیگر اقدامات مهم مجموعه برق بیجار در سال ۱۳۹۸ افزود: اجرای موفق و  عبور موفق از پیک تابستانه ۹۸ با انجام مجموعه فعالیت‌هایی در قالب برنامه‌های آموزشی، تبلیغی، فرهنگی و عملیاتی به منظور کاهش پیک بار شبکه سراسری از اقدامات مهم سال ۹۸ بود.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار گفت: احداث روشنایی معابر بلوار تعاون شهر حسن آباد یاسوکند، احداث روشنایی معابر بلوار ورودی شهرک اندیشه، اصلاح شبکه روشنایی معابر بلوار الغدیر و نصب و تعویض تعداد ۲۹۰۱ چراغ و لامپ و همچنین تعویض تجهیزات معیوب مربوط به روشنایی معابر در سطح شهرستان بیجار را با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷ هزار و ۲۹۷ میلیون ریال و انجام تعمیرات خطوط فشار متوسط هوایی، پست‌های توزیع، خطوط فشار ضعیف هوایی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۹۲ میلیون ریال، و برخورداری روستا‌های خیر آباد، علی سرخ و قورت دره از نعمت برق با هزینه‌ای بالغ ۷ میلیارد ریال نیز از جمله برنامه‌های مؤثر و کارآمدی بود که در سال ۱۳۹۸ اجرا و به بهره برداری رسید.

او گفت: شبکه توزیع برق شهرستان بیجار به متراژ ۱۳۹۶ کیلومتر یکی از طولانی‌ترین شبکه‌های توزیع در استان کردستان است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.