ناوگان شهری عملیات و اتفاقات شرکت توزیع برق استان کردستان با هدف دسترسی سریع به وسایل کار تجهیز شد.

سید محمد فتحی مدیر امور دیسپاچینگ و فورت‌های برق شرکت توزیع برق کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: مجهز کردن خودرو‌های عملیات و اتفاقات به این کابین‌ها باهدف دسترسی سریع به وسایل کار، ایمنی بالا، افزایش طول عمر ابزارآلات، کاهش زمان اجرای عملیات رفع خاموشی و سایر عملیات‌های واحد اتفاقات ۱۲۱، رعایت نظام آراستگی و ارتقای کیفیت خدمات از جمله ویژگی‌های مثبت این کابین‌ها است.

او افزود: اتاقک ساخته شده برای این خودرو مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز در واحدعملیات و اتفاقات ۱۲۱ است و امکان جانمایی تمامی اقلام و ابزار مورد نیاز را دارد.

فتحی با اشاره به اجرا شدن نظام آراستگی محیط (۵s) در این خودرو‌ها اذعان داشت: به این ترتیب دسترسی به تمامی ابزار آلات در کمترین زمان ممکن جهت سرعت بخشی به ارایه خدمات با کیفیت میسر می‌شود.

او همچنین به مجهز شدن این خودرو به نورافکن‌ها قوی برای انجام عملیات در شب اشاره کرد و گفت: به این ترتیب کمترین مانعی بر سر راه خدمت رسانی به مشترکان برق در زمان اعلام نیاز، وجود نخواهد داشت.

فتحی در ادامه از راه اندازی فاز اول این طرح با اعتباری بالغ بر ۱ میلیاردو هشتاد میلیون ریال اظهار داشت: در فاز اول راه اندازی این طرح ۳ دستگاه کابین تجهیز شده برروی خودرو‌های عملیات و اتفاقات شهری سنندج، ۱ دستگاه برروی خودرو مریوان، ۱ دستگاه برروی خودرو سقز و ۱ دستگاه برروی خودروکامیاران، تجهیز و تحت کنترل قرار داده شد.

او با اشاره به اجرایی شدن فاز دوم این طرح در سال جاری، ابراز داشت: در فاز دوم ۶ شهرستان دیگر جهت تجهیز خودرو‌های عملیات و اتفاقات در دستور کاراین شرکت قرارداده شده که در سال جاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.