گروه جهادی عاشورایی در اقلید ۱۰۵ سری جهیزیه را برای زوج‌های جوان این شهرستان تهیه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،محمد حسین آقا شیری مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید گفت: با توجه به شرایط ویژه برخی از زوج ها برای آغاز زندگی مشترک و مشکلات مالی بسیار در شرایط کنونی،سپاه این شهرستان به همراه کمک مددجویان بهزیستی و تعدادی از خیران اقدام به خرید ۱۰۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان کرده است.

او، ایجاد یک جو عمومی در شهرستان اقلید را برای بخشش اجاره بهای مغازه‌ها به ویژه در اسفندماه پارسال و تعطیلی مغازه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا را از اقدامات انجام شده این ناحیه برشمرد که مبلغ آن به  ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

آقاشیری، با اشاره به تولید و توزیع حدود ۳۳ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده دست بیان کرد: گروه‌های جهادی از ابتدای شیوع کرونا در کارخانه تولید الکل اقلید حضور یافته و در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی همکاری کردند که در نهایت حدود ۳۳ هزار بسته به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان میان مردم در مرکز شهرستان و روستا‌ها توزیع شد.

مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید تصریح کرد: در این راستا حدود هفت کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد و بیش از ۱۹۰ هزار عدد ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع شد.

او، تهیه چهار هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه را از دیگر فعالیت‌های این گروه‌های جهادی دانست که به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در سطح شهرستان اقلید در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

آقا شیری ادامه داد: در ایام شیوع کرونا ۲۵ نقطه از شهرستان اقلید در حدود ۲۸ بار ضدعفونی شده اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار