بازیکن سابق پرسپولیس گفت: برخی از تیم‌ها که تحمل دیدن قهرمانی پرسپولیس را ندارند خواستار لغو لیگ نوزدهم شدند.

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: کشور‌های ایتالیا و اسپانیا با وجود اینکه بیشترین مرگ و میر را به علت شیوع ویروس کرونا دارند، اما لیگ‌های فوتبال در این کشور‌ها قرار است به زودی شروع شود و بقیه کشور‌ها هم قصد دارند مسابقات خود را با رعایت مسائل بهداشتی آغاز کنند. به هر حال همه شغل‌ها در ایران فعالیت خود را آغاز کرده اند، اما برخی از تیم‌ها که تحمل دیدن قهرمانی پرسپولیس را ندارند خواستار لغو لیگ نوزدهم شدند.

او افزود: به نظرم مدیران باشگاه‌ها سلامتی بازیکنان را بهانه قرار دادند، چرا که برخی از آن‌ها کارخانه دارند و سلامتی کارکنانشان برایشان مهم نیست. یکسری از تیم‌ها کسب سهمیه آسیایی را می‌خواهند، اما آن‌ها می‌گویند که به پرسپولیس جام قهرمانی ندهید. به هر حال اگر می‌خواهند لیگ را تعطیل کنند باید جام قهرمانی را به پرسپولیس بدهند. همچنین پرسپولیسی ها دوست دارند لیگ ادامه یابد تا رکورد بزنند و پوکر قهرمانی را جشن بگیرند. همه تیم‌ها هزینه کردند و باید بازی‌ها ادامه یابد تا تکلیف لیگ نوزدهم مشخص شود. جواب احساسات هواداران پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟

حیدری: برخی از تیم‌ها تحمل دیدن قهرمانی پرسپولیس را ندارند/ من هیچ وقت بازیکن سفارشی قبول نمی‌کردم

مسئولان باید جلوی ورود بازیکنان بی کیفیت و دلالی را بگیرند 

او درباره ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی از سوی سرخابی‌ها اظهار کرد: به نظرم قانون مسخره‌ای است و این قانون در قرون وسطی اجرا می‌شد. در حال حاضر کشور‌های آسیایی و عربی بازیکن خارجی می‌گیرند تا سطح لیگ شان را بالا ببرند، اما جذب بازیکن خارجی را در ایران ممنوع می‌کنند. به هر حال قانونی باید بگذارند که باشگاه‌ها بازیکنان باکیفیت بگیرند و نفراتی جذب کنند که سابقه ملی در کشورشان داشته باشند و سطح فوتبال ما را افزایش بدهند. مسئولان فوتبال باید جلوی ورود بازیکنان بی کیفیت خارجی و دلالی را بگیرند تا هزینه‌های باشگاه‌ها هدر نرود.

او ادامه داد: مربیان خوبی همانند برانکو و استراماچونی در فوتبال کشورمان حضور یافتند و در افزایش کیفیت فوتبال ما تاثیرگذار بودند و به طور مثال ژاوی در لیگ قطر موثر بوده است و همه خارجی‌ها بد نیستند.

عقد قرارداد با کارگزار، نوید روزهای خوبی در پرسپولیس می دهد 

حیدری درباره قرارداد پرسپولیس با کارگزار بیان کرد: به نظرم عقد قرارداد با شرکت کارگزار اقدام بسیار خوبی است و این موضوع نوید روز‌های خوب را می‌دهد و حرکت رسول پناه قابل تقدیر است. بهتر است پول کارگزار خیلی سریع در ابتدا به بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگسالان اختصاص داده شود و بعد از آن حقوق تیم‌های پایه را پرداخت کنند.

حیدری: برخی از تیم‌ها تحمل دیدن قهرمانی پرسپولیس را ندارند/ من هیچ وقت بازیکن سفارشی قبول نمی‌کردم

مربی تیم امید پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: ما ۲ بازی دیگر داشتیم که لغو شد و باید ببینیم باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای فصل بعد می‌گیرد. البته من با افتخار در خانه خودم خدمت می‌کنم و روز‌های خوبی در کنار تیم امید داشتم و هر چه باشگاه صلاح بداند تبعیت می‌کنم.

حیدری درباره اظهارات حلالی مبنی بر اینکه مدیرعامل باشگاه دستور می‌داد که از کدام بازیکنان در تیم امید استفاده شود، گفت: حلالی پیشکسوت پرسپولیس است و برای او احترام قائل هستم، اما زمانی که ما در تیم امید بودیم چنین اتفاقی رخ نداد. من به هیچ وقت بازیکن سفارشی قبول نمی‌کردم و بازیکنی که حقش بود بازی می‌دادم. همچنین هیچ کس از باشگاه سفارش نمی‌کرد که از کدام بازیکن استفاده کنیم و من هم این موضوع را نمی‌پذیرفتم و اجازه تمرین به بازیکن در دور زمین هم نمی‌دادم.


بیشتر بخوانید: فریادشیران: باشگاه، مربی و ایجنت، اضلاع دلالی هستند


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
حسود
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
این سیاه بدبخت یسال بازی کرده اینهمه داره خودشو میکشه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
لنگی جان یک ستاره جعلی بهتون دادند، قهرمانی مفتی این فصل راهم مطمئن باش بهتون خواهند داد
-
حمید
۱۰:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب بیان بازی کنن که مفتی نشه کیسه کش جان
آخرین اخبار