عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد با شرکت کارگزاری توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز که در محل این باشگاه برگزار شد، درباره صحبت های هاشمی، عضو هیئت مدیره مبنی بر اینکه قرارداد اولیه با کارگزاری دیر منعقد شده است بیان کرد: در ابتدا و زمانی که هاشمی در خارج از کشور حضور داشتند، قرارداد به امضا رسید و وقتی او به ایران آمد در جریان این موضوع قرار گرفت.

او افزود: قرارداد پرسپولیس با کارگزاری سه ساله بوده و برای سال اول کف درآمدی را در نظر گرفته ایم. بخشی از این کف قرارداد تا ۳۰ خرداد مبلغ ۳۰ میلیاردتومان ارائه می‌شود. سود باشگاه پرسپولیس از این موضوع بسیار زیاد خواهد بود که تنها اعداد ارسالی نخواهد بود.

رغبتی درباره  ۱۵ میلیارد تومانی که به عنوان قرض از کارگزار به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده بود، بیان کرد: در نیمه دوم سال و  با توجه به درآمد‌های باشگاه این پول  از آن کسر می‌شود و به کارگزار باز می گردد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مشاور رسانه‌ای سابق باشگاه نیز گفت: ایشان در یکی از مذاکرات ما حاضر شدند و اظهار نظر کرد. آقای امان الله آگاهی از سایر شرایط را نداشت و شئونات حرفه‌ای را رعایت نکردند. اظهار نظر او بخاطر عدم اطلاع از الحاقیه بوده است. از لحاظ حرفه‌ای نباید قراردادی که منعقد نشده است را رسانه‌ای کرد.

وی ادامه داد: کلمه ترکمانچای زیبنده این قرارداد نیست و با توجه به شرایط فعلی یکی از بهترین قرارداد‌های ممکن است. ما در شرایط فعلی به دلیل مشکلات بانکی، شیوع ویروس کرونا نتوانستیم خیلی خوب عمل کنیم.

رغبتی تاکید کرد: اخذ مجوز از سازمان خصوصی سازی برای قرارداد با شرکت کارگزاری گرفته شده و مشکلی برای برگزار نشدن مناقصه نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر خصوصی سازی تیم لنگیها به سرانجام نرسید. آنوقت چه خاکی بر سرتون مریزید
آخرین اخبار