در شب اول از شب های پرفیض قدر، طنین قرآن و مناجات در خانه ها و مساجد استان فارس به اوج رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در نخستین شب از لیالی با عظمت قدر، مردم شیراز دست به دعا و استغاثه برداشتند.

مراسم نخستین شب از شب‌های پُرفضیلت قدر در مساجد و حسینیه‌های شیراز برگزار شد.

همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان مردم سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور در مساجد و حسینیه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن قرائت آیات قرآن کریم، زیارت جامعه کبیره و دعای جوشن کبیر و برسرگرفتن قرآن ندای "سبحانک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب" و "الهی العفو" سر دادند.

مومنان در این شب خداوند را به هزار اسم اعظمش خواندند و با بر سر گذاشتن کلام وحی و شفیع قرار دادن این کتاب آسمانی برای سلامتی و ظهور، ولی عصر (عج)، سلامتی رهبر معظم انقلاب، از بین رفتن هرچه زودتر ویروس کرونا و شفای بیماران و برآورده شدن حاجات دعا کردند.

ساکنان سومین حرم اهل بیت (ع) همه ساله در لیالی پُربرکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام، به احیا و مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام می‌پرداختند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در ملجا نورانی محروم بودند.

بسیاری از مردم شیراز نیز با پخش مستقیم اسم شب قدر در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) از منازلشان دل را روانه بارگاه امین ولایت کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار