مدیرکل انتقال خون خوزستان گفت: مراکز سازمان انتقال خون در استان برای خون‌گیری در شب‌های قدر آمادگی دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعزیز فقهی مدیرکل انتقال خون خوزستان با اشاره به فعالیت مراکز خون‌گیری در ماه رمضان، گفت: مراکز سازمان انتقال خون استان برای خون‌گیری در شب‌های قدر در شهر اهواز، پایگاه مرکزی واقع در بلوار پاسداران بین میدان دروازه و میدان چهارشیر جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه رازی واقع در امانیه خیابان فلسطین جنب بیمارستان رازی، برای دریافت خون آمادگی دارند.

او با بیان اینکه در دیگر شهر‌ها نیز مراکز فعال خون‌گیری آماده پذیرش هستند، اظهار داشت: این مراکز در شب‌های قدر از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد آماده خون‌گیری هستند. فعالیت این اماکن در صبح نیز مانند گذشته است و تغییری نکرده است.

فقهی ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی و تجربیات سال گذشته، امسال پایگاه‌های سیار خون‌گیری در شب‌های قدر فعالیت نخواهند داشت و از مردم می‌خواهیم برای اهدای خون به سالن‌های خون‌گیری که شرایط ایده‌آل‌تری نسبت به پایگاه‌های سیار دارند، مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون خوزستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از شلوغی پایگاه‌ها و ایجاد تجمعات، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم انجام نذر اهدای خون را به ساعات پایانی شب‌های قدر موکول نکنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن سلامی
۱۱:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید متاسفانه در پایگاه انتقال خون شهر بندرماهشهر از نظر رعایت نکات بهداشتی خیلی ضعیف و تعداد پرسنل آن کم می باشد بطوری که افراد برای اهدا خون باید چند ساعتی را برای پذیرش و سپس چند ساعتی را برای اهدا خون باید صبر کنن.