فرمانده تیپ ۷۲ دوکوهه اندیمشک از اهدای خون کارکنان این تیپ به مناسبت هفته ارتش خبر داد

علی ساکی فرمانده تیپ ۷۲ دوکوهه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهدا خون کارکنان این تیپ به مناسبت هفته ارتش صورت گرفت که این اقدام با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های به خون و فرآورده‌های آن انجام شد.

او ضمن تبریک هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی افزود: ارتش در صحنه‌ها و بحران‌های مختلف در کنار مردم بوده و با تمام توان و تجهیزات به کمک و خدمت رسانی به آن‌ها پرداخته است.

ساکی بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های آن، کارکنان تیپ ۷۲ پیاده مکانیزه به صورت خودجوش با حضور در پایگاه انتقال خون اندیمشک، اقدام به اهدای خون کردند تا بتوانند گوشه‌ای از آلام افراد بستری شده در بیمارستان‌ها را کم کنند.

فرمانده تیپ ۷۲ دوکوهه اندیمشک با اشاره به اینکه چرخه اهدای خون می‌تواند سلامتی و زندگی را به یک فرد نیازمند خون برگرداند تصریح کرد: اهدای خون از جمله فعالیت‌هایی است که می‌تواند فرهنگ ایثار و روحیه نوع دوستی را تقویت کند و باعث کمکی ارزشمند به نیازمندان فرآورده‌های خونی می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از عموم شهروندان خواست که با افزایش مشارکت خود در امر اهدای خون، برای ترویج فرهنگ اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه گام بردارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.