فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان قلعه گنج گفت: پیگیر راه اندازی دفتر انجمن ایثارگران برای رفع مشکلات یادگاران جنگ در این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عصر امروز در محل ناحیه بسیج سپاه از ایثارگران و یادگاران جبهه وجنگ به همت انجمن ایثارگران استان و انجمن ایثارگران شهرستان قلعه گنج با اهداء لوح تقدیر، تشکر وقدردانی شد.

سرگرد پاسدار محسن نسب امیری، فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان قلعه گنج، در جمع ایثارگران گفت: شما ایثارگران یادگاران جبهه وجنگ و سربازان و همرزمان سردار شهید سلیمانی هستید، که برای دفاع از نظام انقلاب در خط مقدم حضور پیدا کردید و با رشادت و شهامت قلبی توانستید در هنگام جهاد با ندای فرمانده کل قوا لبیک گویان تمام قد در مقابل دشمنان بعثی خالصانه بجنگید و برگ زرین موفقیت و ظفر را درتاریخ ایران جهان رقم بزنید.

نسب امیری افزود: شما دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اید، و این امنیت و آسایش ما ثمره رشادت‌های شما ایثارگران و خون رنگین شهداست که امروز امنیت در کشور ما حاکم است، امروز هم مفتخریم که توانستیم در جمع شما بزرگواران باشیم.

فرمانده ناحیه قلعه گنج تصریح کرد: با پیگیری‌های، عبدالواحدکرمی بعنوان نماینده انجمن ایثارگران در شهرستان قلعه گنج بتوانیم دفتر انجمن را در شهرستان راه اندازی و برای  رفع مشکلات شما ایثارگران اقداماتی انجام دهیم.

درپایانی جلسه از ایثارگران و جانبازان با اهداء لوح و بسته‌های حمایتی معیشتی تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار