مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مراسم شب قدر در محوطه امام زاده حسین (ع)، مساجد الغدیر، المهدی و امام حسن (ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: مراسم شب قدر در محوطه امام زاده حسین (ع)، مسجد الغدیر در خیابان شهید بابایی، مسجد المهدی در شهرک مینودر و مسجد امام حسن (ع) در شهرک کوثر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: برگزاری این مراسم در سایر مساجد در صورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

او اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا باید در مکان‌هایی که مراسم شب قدر برگزار می‌شود، از ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: همچنین باید مدت زمان برگزاری مراسم حداکثر دو ساعت باشد.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: در این دستورالعمل تاکید شده که حتما از لوازم شخصی همچون چادر، سجاده و کتاب دعا استفاده شود.

او اضافه کرد: مراسم باید در فضای باز برگزار شود که اگر این امکان وجود نداشت باید از ظرفیت ۲۵ درصدی آن حسینیه یا شبستان استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: در دستورالعمل‌های بهداشتی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید شده است و شرکت کنندگان در مراسم از هر طرف باید یک متر با یکدیگر فاصله داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.