عنوان Elder Scrolls 6 به زودی عرضه می‌شود

یکی از مسئولان شرکت بتسدا اعلام کرد که بازی Elder Scrolls 6 قرار است مدتی پس از عرضه بازی Starfield وارد بازار شود.

چیزی تا عرضه بازی Elder Scrolls 6 باقی نمانده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری Elder Scrolls یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های رایانه‎‌ای ساخته شده در دنیای عناوین ویدئویی در سبک اکشن و جهان باز است که گیمرهای بسیاری را جذب خود کرده و تاکنون نسخه‌های زیادی از این بازی وارد بازار شده است. آخرین نسخه عرضه شده از این بازی The Elder Scrolls Online: Scalebreaker نام دارد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد.

اما چند وقتی است که در فضای مجازی خبر ساخته شدن نسخه جدید این مجموعه با نام Elder Scrolls 6 منتشر شده و باعث خوشحالی بسیاری از گیمرهای علاقه‌مند به این مجموعه شده است؛ پس از انتشار خبر ساخت نسخه جدید این مجموعه شایعات متعددی درباره آن در فضای مجازی منتشر شد که بسیاری از کاربران را سر در گم می‌کرد؛ اما به تازگی یکی از مسئولان شرکت بتسدا اعلام کرده است که این بازی در آینده‌ای نزدیک وارد بازار خواهد شد.

چیزی تا عرضه بازی Elder Scrolls 6 باقی نمانده است

زمان حدودی عرضه نسخه جدید Elder Scrolls

طبق اعلام این مسئول، قرار است نسخه جدید بازی Elder Scrolls پس از عرضه بازی Starfield که چیزی تا آن باقی نمانده است وارد بازار شود و شرکت بتسدا نیز تا آن زمان قصد دارد اطلاعات مهمی از این بازی را در فضای مجازی منتشر کند.


بیشتر بخوانید


این نسخه از بازی نیز مانند سایر نسخه‌های آن قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر وارد بازار شود، همچنین به احتمال بسیار زیاد یک نسخه از آن روی پلتفرم استادیا نیز در دسترس خواهد بود؛ هنوز شرکت بتسدا اعلام نکرده است که این بازی روی نسل بعدی کنسول‌ها نیز قابل دسترسی خواهد بود یا قرار است صرفا روی کنسول‌های نسل فعلی بازار اجرا شود. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این عنوان محبوب باید تا زمان اعلام بعدی شرکت بتسدا منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار