خاوازی گفت: در دشت سیستان از ۴۶ هزار هکتار، حدود ۳۲ هزار هکتار پروژه آماده بهره برداری است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باقی مانده دشت را تاکشت پاییزه امسال، اماده کنیم.

بهره برداری ۳۲ هزار هکتار پروژه در دشت سیستانبه گزارش  خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم خاوازی  وزیر جهاد کشاورزی در خصوص طرح انتقال  و توزیع آبیاری در دشت سیستان اظهار کرد: در دشت سیستان از ۴۶ هزار هکتار، حدود ۳۲ هزار هکتار پروژه آماده بهره برداری است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باقی مانده دشت را تاکشت پاییزه امسال، آماده کنیم.

وی ادامه داد: طی جلسه ای که امروز با کشاورزان داشتیم به این نتیجه رسیده ایم که باید تمام توان  وزارت جهاد کشاورزی و دولت را جهت کشت پاییزه  به کارگیری کنیم تا کشاورزان بتوانند از درآمد خوبی برخوردار شوند.


بیشتربخوانیدحیای پوشش گیاهی یکی از راهکار‌های کاهش سیل خیزی 


خاوازی در خصوص الگوهای بهره برداری از این ۴۶  هزار هکتار بیان کرد: کمیته ای در ستاد وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است که برای این کار مجری ویژه ای را منصوب خواهیم کرد تا این طرح را پیگیری کند و به فکر دغدغه های مردم باشد. همچنین از هفته آینده مذاکره ای  با گروه های مختلف جهت  مشخص کردن سازمان بهره وری این پروژه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار