رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای مرحله سوم طرح ارتقاء انضباط ترافیکی درتفرجگاه‌های ایلام و توقیف ۱۸۹ خودروی متخلف با همکاری انتظامی شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:مرحله سوم طرح ارتقاء انضباط ترافیکی در تفرجگاه‌ های ایلام و توقیف ۱۸۹ خودروی متخلف با همکاری انتظامی شهرستان ایلام اجرا شد.

او اضافه کرد:اجرای طرح‌های کنترل تخلفات حادثه ساز و برخورد قاطع با هنجارشکنان حوزه ترافیکی به ویژه برخورد با خودرو‌های مخل نظم و امنیت ترافیکی، موجبات ایجاد جو روانی و تاثیر مثبت در کنترل و کاهش تصادفات را به دنبال داشته است.

سرهنگ کهزادی با اشاره به ضرورت اجرای مستمر طرح‌های ارتقاء انضباطی، افزود:اجرای همیشگی چنین طرح‌های باعث کنترل تخلفات رانندگی و موجب رضایت مندی شهروندان می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد ۱۸۹ دستگاه خودروی متخلف با همکاری انتظامی شهرستان ایلام توقیف و روانه پارکینگ شدند، اضافه کرد: طرح کنترل تفرجگاه‌ها و بوستان‌های اطراف شهر مقطعی نبوده و تا پایان تابستان بصورت همیشگی در در دستور کار این پلیس خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.