مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: امسال مبلغ ۴۳ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال اعتبار به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خوشاب اختصاص داده شد.

ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: مبلغ ۴۳ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال اعتبار امسال از محل خط ۸ اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی برای توسعه این بخش به خوشاب تخصیص یافت.

او افزود: به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون کشاورزی، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری در واحد سطح، این اعتبار برای ارتقاء کیفیت خدمات مرتبط به مکانیزاسیون و صنایع وابسته تخصیص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب ادامه داد: کشاورزان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده اقدام نمایند.

پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات حوزه مکانیزاسیون خوشاب در سال ۹۸

نفیسه ثریایی مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی خوشاب نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: نوسازی ناوگان مکانیزاسیون با جدیت دنبال می‌شود و در تلاشیم تا کشاورزان بتوانند با پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون و با عاملیت بانک کشاورزی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به‌روز و مجهز را جایگزین تراکتور و ادوات فرسوده و از رده خارج شده خود نمایند.

او افزود: در سال ۹۸ از محل اعتبارات خط ۷ مکانیزاسیون مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بهره برداران پرداخت شد.

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی خوشاب ادامه داد: این تسهیلات برای خرید ۴۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی اختصاص یافته که از این تعداد ۲۹ دستگاه تراکتور و ۱۴ دستگاه سایر ادوات بوده است.

ثریایی بیان کرد: با توجه به مشکلات عدیده در روند دریافت تسهیلات مکانیزاسیون امید است در سال جدید که به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است شاهد رفع موانع و مشکلات در روند جذب تسهیلات و افزایش بهره‌وری و جهش تولید موثر در این بخش باشیم.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.