اگر تاریخ برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تا چند ماه دیگر مشخص نشود بازیکنان خارجی گیتی پسند از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز زمان فینال لیگ برتر سال گذشته از سوی سازمان لیگ اعلام نشده و ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در وضعیت نامشخصی قرار دارند.

بازیکنان این ۲ تیم تمرینات خود را در خانه برگزار می‌کنند تا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند. الکس فالکون و والکس دوسانتوس ۲ بازیکن برزیلی گیتی پسند اصفهان هستند که چیزی حدود ۷۵ روز است که در ایران حضور داشتند و در قرنطینه خانگی تمرینات خود را پیگری می‌کردند.

این ۲ بازیکن پس از حدود ۲ ماه حضور در ایران بالاخره موفق شدند چند روز قبل به برزیل سفر کنند. قرار شد این ۲ بازیکن به محض اینکه زمان فینال لیگ برتر مشخص شد به ایران بیایند تا در کنار سایر بازیکنان خود را برای مسابقه فینال آماده کنند.


بیشتر بخوانید: رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرط حضور تماشاگران برای دیدار فینال لیگ فوتسال


شنیده‌ها حاکی از این است که اگر زمان فینال لیگ برتر تا ۴ - ۵ ماه آینده مشخص نشود، احتمال دارد که فالکون و دوسانتوس قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند فسخ کنند. والکس دوسانتوس پیش از اینکه به گیتی پسند بیاید در تیم مگنوس برزیل بازی می‌کرد و به صورت قرضی به باشگاه اصفهانی اضافه شده بود. در صورتی که زمان فینال لیگ برتر مشخص نشود به احتمال زیاد او قراردادش را با گیتی پسند فسخ کرده و دوباره پیراهن مگنوس را بر تن خواهد کرد.

همچنین الکس فالکون دروازه بان گیتی پسند که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را دارد و اگر زمان فینال لیگ برتر معلوم نشود این احتمال وجود دارد که او هم قراردادش را فسخ کند و به ایتالیا برگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار