امروز اعضای شورای شهر تهران باغ بودن ۱۳ پلاک ثبتی را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در جلسه شورای شهر تهران باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۳/۳۰۰۶ از سوی اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴ رأی موافق به باغ نبودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۲۲۰۹۱۲ متر مربع در پیکانشهر واقع شده است.

همچنین باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۴۲/۱۸۹۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۷ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۹۹۸ متر مربع در محدوده هروی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۱۸۹۴/۵/۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۸ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۵۴۶ متر مربع در محدوده خیابان شریعتی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبت ۱۸۹۴/۶/۱ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۵رأی موافق به باغ نبودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۶۵۰ متر مربع در محدوده خیابان شریعتی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۴۲/۱۸۹۶/۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۹۸۴ متر مربع در محدوده میدان هروی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۷۹۳/۵ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۱ رأی موافق به باغ نبودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۷۰۲متر مربع در محدوده میدان تجریش واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۱۱۸/۲۱/۹۸ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۶ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۳۷۰۰ متر مربع در محدوده پونک واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۴/۲۰۶۳/۱۴ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۵ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۱۶۸۸متر مربع در محدوده وردآورد واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۷/۲/۱۸، ۳۷/۳/۱۸،۳۷/۷/۸ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۳ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۱۵۳۷ متر مربع در محدوده دروس واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۱۹۱۷/۲۳/۱۱ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۳ رأی موافق به باغ نبودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۵۵۰ متر مربع در محدوده دوراهی قلهک واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۶۶۷/۹/۱از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۷ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۲۱۸۴ متر مربع در محدوده میدان تجریش واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۴/۴۶۴۹ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۶ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۵۴۶۴ متر مربع در محدوده شهرک ورد آورد واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۱۲۲۴/۱۶۱/۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۶ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۲۷۶۴ متر مربع در محدوده نیاوران واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.