مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۴۲۲ قطعه زمین به ارزش چهار میلیارد تومان به واجدین شرایط واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور اسناد مالکیت در استان اظهار داشت: پارسال دو هزار و ۴۰۰ جلد سند مالکیت در استان با همکاری ثبت اسناد و املاک صادر که یک هزار و ۲۷۶ جلد سند روستایی و یک هزار و ۱۲۴ جلد سند مالکیت شهری بوده است.

او افزود: همچنین شش هزار و ۲۰۰ فقره خدمات فنی صدور پروانه ساختمانی معادل یک میلیون و ۸۰۰ مترمربع در استان انجام شد.

رئیسی با اشاره به واگذاری زمین به متقاضیان اضافه کرد: پارسال با همکاری منابع طبیعی ۴۲۲ قطعه زمین به مساحت ۱۲ هکتار و ارزش تقریبی چهار میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

او همچنین با اشار به بازسازی گلزار شهدا از سوی بنیاد مسکن ادامه داد: دو گلزار شهدای قلعه ممکا و وردنجان به مساحت یک هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار مصوب ۱۱۳ میلیون تومان بازسازی گردید، همچنین مبلغ هفت میلیون تومان نیز به گلزار شهدای شهر سودجان کمک شد.

رئیسی با بیان اینکه فضای سبز نیز در دو روستا اجرا شد گفت: در روستای هرچگان و سورک چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای سبز به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان اجرا گردید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار