جلیل وند گفت: پروژه همکاری با پرسپولیس بدون کمک باشگاه امکان پذیر نیست و تمام ارکان در راستای موفقیت آن قدم برمی‌دارند و تلاش این است که مشکلات مالی کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر جلیل وند، مدیرعامل شرکت کارگزار پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ما در قالب یک قرارداد اصلی به عنوان کارگزار رسمی پرسپولیس از آبان ۹۸ حضور داشتیم و حالا یک الحاقیه به قرارداد اضافه شده تا مسائل مشخص ‌تر باشد. مسیر روشن‌ است و همان راهی که در قالب قرارداد مشخص شده، در قالب الحاقیه هم ادامه پیدا خواهد کرد تا خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد. ان شاالله با فضای آرامی که در باشگاه پرسپولیس ایجاد می‌شود، مسیر موفقیت ادامه پیدا می‌کند.

او افزود: فردا یک نشست خبری برگزار می‌شود که جزئیات بیشتر تشریح می‌شود. خیلی موضوع خاصی وجود نداشت و همکاری بسیار روشن است و در بند‌هایی که در الحاقیه پیش بینی شده، فضای همکاری توسعه پیدا می‌کند. همچنین مسیر‌های اقتصادی پرسپولیس مشخص و اختیارات اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: قول سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس به بازیکنان


جلیل وند در پاسخ به این سوال که آیا تمام اعضای هیئت مدیره پرسپولیس موافق هستند، اظهار داشت: به هر حال هیئت مدیره موافق است که الحاقیه امضا شده و در آن مشخص شده که ما باید چه کار کنیم و پرسپولیس چه کار کند و مسیر چگونه است.

او در پایان حل مشکلات مالی باشگاه نیز گفت: مسیر روشن‌ است و تمام سعی باشگاه و کارگزار این است که پرسپولیس موفق باشد. این پروژه‌ای است که بدون همکاری باشگاه امکان پذیر نیست و تمام ارکان در راستای موفقیت آن قدم برمی‌دارند و تلاش این است که مشکلات مالی کاهش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار