با جدایی بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، رادوشوویچ تنها بازیکن غیر ایرانی سرخ‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت‌های لیگ نوزدهم با ۵ بازیکن خارجی مسابقات را آغاز کرد.

بوژیدار رادشوویچ، آنتونی استوکس، جونیور براندائو، کریستین اوساگونا و بشار رسن بازیکنان خارجی پرسپولیس بودند که از این میان قرارداد استوکس و براندائو با سرخ‌ها فسخ شده و اوساگونا نیجریه‌ای نیز خواستار فسخ قرارداد داده است، اما مدیران باشگاه به او پیام دادند که مطالباتش را می‌دهند.

از سویی دیگر بشار رسن عراقی نیز که کمتر از ۱۰ درصد دریافتی داشته، پیشنهاداتی از تیم های  قطری دریافت کرده و به احتمال زیاد راهی این کشور می‌شود، اما با این وجود مدیران باشگاه به دنبال مذاکره هستند تا او را نگه دارند، هرچند به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.


بیشتر بخوانید: آشتیانی: اختلاف هیئت مدیره به پرسپولیس لطمه می‌زند/ جذب بازیکن خارجی جیب دلالان را پر می‌کند


همچنین با توجه به صحبت‌های مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان مربوط به ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی برای استقلال و پرسپولیس به نظر می‌رسد رادوشوویچ تنها بازیکن خارجی پرسپولیسی‌ها برای لیگ بیستم باشد.

او که در چند سال گذشته عملکرد خوبی برای پرسپولیس داشت، با سابقه‌ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس است و تلاش می‌کند تا جای بیرانوند را به خوبی پر کند. رادوشوویچ در سالیان اخیر ذخیره بیرانوند بود، اما با اعتماد کادرفنی اکنون دروازه بان اصلی سرخ‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۶:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالبه
تیمهای صنعتی با درآمد سرشار هرکیو بخوان بگیرن
استقلال و پرسپولیس حق خرید بازیکن خارجیو ندارن که باعث میشه داخلی ها هم قیمتشونو موقع مذاکره با این دو تیم بالاتر ببرن
بعد همه این تیمها با هم توی یک لیگ بازی میکنن